orgonit na pracovisti

Cesta za poznáním...
Odpovědět
Uživatelský avatar
antistatic
Příspěvky: 85
Registrován: 30 črc 2010 09:44
Bydliště: BRNO CITY
Kontaktovat uživatele:

orgonit na pracovisti

Příspěvek od antistatic » 05 čer 2014 19:21

Zdravim,
Pracuji jako operator CNC a v praci na hale mam u sve masiny na stole pod drzakem na pet flasku svuj orgonit o velikosti asi jako dve TB.Ten tu mam uz dlouho cca tri roky..Ted kdyz sem po dlouhe dobe odlil nejaka TB,sem jich umistil asi 4 kusy na hale +ten muj na stole.Dal jsem je na betonove sloupy co drzi strop.vyska tri metry od zeme..Celkem fuska byt nenapadny za provozu:)) Nicmene jsem zvedav na efekt, protoze vyrobni hala to je neco jako prerostla mikrovlnka.Je tu velmi mnoho stroju ,pocitacu,lidi co ma u sebe mobil,firemni telefoni rucky,wifi,eletrosmog z eletroinstalace,a spousta spatne psychicke energie,to cele zabalene do faradayovi klece z betonovych panelu co je hala postavena..No labuzo:) Jak se zde jiz psalo a mam to overene i merenim Ion metrem,orgonit u zdroje DOR vali na dveste procent..Takze myslim ze ty co sem v praci umistil budou mit plny ruce prace..Treba kdyz jsem meril TB na svem pracovisti tak jen tak kadlalo,pac metr a pul od nej byl muj orgous..Pak sem ho vzal odesel za kol

Uživatelský avatar
antistatic
Příspěvky: 85
Registrován: 30 črc 2010 09:44
Bydliště: BRNO CITY
Kontaktovat uživatele:

Re: orgonit na pracovisti

Příspěvek od antistatic » 05 čer 2014 19:28

za kolegou a tam polotil tb jen tak na ponk prilozil merak a okamzite to ukazalo maximalni hodnotu! Jake jsou vase zkusenosti s orgonitem na pracovisti??

Uživatelský avatar
antistatic
Příspěvky: 85
Registrován: 30 črc 2010 09:44
Bydliště: BRNO CITY
Kontaktovat uživatele:

Re: orgonit na pracovisti

Příspěvek od antistatic » 06 čer 2014 21:11