CHEMTRAILS ::::::::::✈
Re: chemtrails atp.
ACR nevypoustela ani nevypousti sracky jo oni mozna ne ale co amici?:-D
"život je jako jedna velká LAN párty"
by me...

Re: chemtrails atp.
Neuveritelne oblbovani ohledne chemtrails s nervoznim redaktorem, ktery ogiftuje kazdy diskusni prispevek zesmesnovacim komentarem. Treba by mu to chtelo vysvetlit... 
http://technet.idnes.cz/blud-tajna-leta ... ternet_kuz
http://technet.idnes.cz/blog-chemtrails ... ternet_kuz

http://technet.idnes.cz/blud-tajna-leta ... ternet_kuz
http://technet.idnes.cz/blog-chemtrails ... ternet_kuz
Re: chemtrails atp.
Už to tady někde je, ale proč ne. O tom, že se veřejnost o chemtrails zajímá, svědčí mj. diskuze o nějakých 1300 názorech za 6 dní a to tam ještě 1/3 co se jim nehodí mažou.



Re: chemtrails atp.
Pořád mi to nedá a pátrám po nevyvratitelných důkazech o existenci či neexistenci chemtrails. Dnešní večer brouzdám mj. po leteckých fórech a doporučuji pročíst si http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f ... chemtrails
Pro vás, co jste z Brna a okolí jsem narazil na jednu z nejdůkladnějších fotogalerií přeletů letadel v ČR. Nad hlavami byste měli vídat http://www.lktb.info/galerie/prelety.htm
A malé info, proč letadla vybočují z leteckých koridorů: http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=30&t=4783
/EDIT:
pro zajímavost hustota leteckého provozu na Zemi: http://www.liveleak.com/view?i=443_1227789401
a pravidelné lety během 24hod. nad USA: http://www.aaronkoblin.com/work/flightpatterns/

Pro vás, co jste z Brna a okolí jsem narazil na jednu z nejdůkladnějších fotogalerií přeletů letadel v ČR. Nad hlavami byste měli vídat http://www.lktb.info/galerie/prelety.htm
A malé info, proč letadla vybočují z leteckých koridorů: http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=30&t=4783
/EDIT:
pro zajímavost hustota leteckého provozu na Zemi: http://www.liveleak.com/view?i=443_1227789401
a pravidelné lety během 24hod. nad USA: http://www.aaronkoblin.com/work/flightpatterns/
Re: chemtrails atp.
kondenzační stopy se nedělají nikdy hned za letadlem ale až okamžik za ním
tohle není kondenzační stopa
- truthseeker
- Příspěvky: 280
- Registrován: 24 kvě 2009 23:15
Re: chemtrails atp.
Zajímavé: http://jakub.visual.cz/foto/index.htm
http://www.naturalmagic.cz/
Although you have to do something to see that, actually you have nothing to do to be that.
Although you have to do something to see that, actually you have nothing to do to be that.
Re: chemtrails atp.
Sophia: fakt nevím, co si o tom myslet. Zaráží mě, že lidi, co se v tom prostředí pohybují, pro které je to denní chléb nebo koníček by si takových věcí nevšimli...
...
Dnes jsem narazil na hodně zajímavou větu, ohledně otázky "upřednostňování" letadel při průletu nad ČR:
"Urcite druhy vladnich letu jsou poli 18 letoveho planu oznaceny STS/HEAD. Co se tyce primo jejich rizeni a pripadneho nejakeho uprednostnovani kdyz uz jsou ve vzduchu, nema toto oznaceni zadny vliv, vsichni jsou si rovni."
"Prelet ciziho statniho letadla nad uzemim naseho statu podleha diplomatickemu povoleni, ktere vydava Ministerstvo dopravy, Ministerstvo zahranici, Ministerstvo vnitra, Ministerstvo financi a Ministerstvo obrany. Toto diplomaticke povoleni je platne pro urcity let letici po urcite trati, tim padem by tato trat teoreticky nemela byt svevolne menena bez vedomi vsech vyse uvedenych ministerstev. Je myslim docela jasne, ze ziskat takovou zmenu povoleni je naprosto nerealne. Hlavne by bylo blahove domnivat se, ze se statni letadlo necha srazit s jinym letadlem nebo proletet bourkou s krupobitim jen z toho duvodu, ze nema povoleni prislusnych ministru.
Navic posledni dobou se stale vice povoluji prelety statnich letadel napr. Luftwaffe nebo USAF + mobility command generalne pro vsechna jejich letadla na cely rok dopredu a pro vsechny trate, coz cini cele vyse uvedene zcela irelevantnim." 
(zdroj: http://forum.planes.cz/viewtopic.php?t=273)
Jinak ještě doplňující info: nad ČR dochází denně k cca 1500 přeletům (r.2006)
...
Dnes jsem narazil na hodně zajímavou větu, ohledně otázky "upřednostňování" letadel při průletu nad ČR:
"Urcite druhy vladnich letu jsou poli 18 letoveho planu oznaceny STS/HEAD. Co se tyce primo jejich rizeni a pripadneho nejakeho uprednostnovani kdyz uz jsou ve vzduchu, nema toto oznaceni zadny vliv, vsichni jsou si rovni."
"Prelet ciziho statniho letadla nad uzemim naseho statu podleha diplomatickemu povoleni, ktere vydava Ministerstvo dopravy, Ministerstvo zahranici, Ministerstvo vnitra, Ministerstvo financi a Ministerstvo obrany. Toto diplomaticke povoleni je platne pro urcity let letici po urcite trati, tim padem by tato trat teoreticky nemela byt svevolne menena bez vedomi vsech vyse uvedenych ministerstev. Je myslim docela jasne, ze ziskat takovou zmenu povoleni je naprosto nerealne. Hlavne by bylo blahove domnivat se, ze se statni letadlo necha srazit s jinym letadlem nebo proletet bourkou s krupobitim jen z toho duvodu, ze nema povoleni prislusnych ministru.


(zdroj: http://forum.planes.cz/viewtopic.php?t=273)
Jinak ještě doplňující info: nad ČR dochází denně k cca 1500 přeletům (r.2006)
Re: chemtrails atp.
Dávno ne, jsme v NATO a "naši spojenci" nám sem sypou dobroty v podstatě bez omezení...strigon píše: "Prelet ciziho statniho letadla nad uzemim naseho statu podleha diplomatickemu povoleni
truthseeker: Ty fotky jsou pěkné, ale contrails to nejsou...

- truthseeker
- Příspěvky: 280
- Registrován: 24 kvě 2009 23:15
Re: chemtrails atp.
Ale u většiny těch letadel je napsáno o jaký typ se jedná včetně aerolinek, kterým patří, takže nejde o chemtrailsová letadla. Leda že by to bylo v palivu, ale to vážně nevím, jak by bylo technicky proveditelné.sophia píše:Dávno ne, jsme v NATO a "naši spojenci" nám sem sypou dobroty v podstatě bez omezení...strigon píše: "Prelet ciziho statniho letadla nad uzemim naseho statu podleha diplomatickemu povoleni
truthseeker: Ty fotky jsou pěkné, ale contrails to nejsou...
Podle mě velice těžce. Nebyli by schopni kontrolovat, které dny se stříkat bude a které ne... takže tohle asi chemtrails nebudou.
http://www.naturalmagic.cz/
Although you have to do something to see that, actually you have nothing to do to be that.
Although you have to do something to see that, actually you have nothing to do to be that.
Re: chemtrails atp.
No koukal jsem, že má napsáno i u letadel, která jsou zespodu celá bílá a bez žádného označení, co je to za airolinie, takže borec je zřejmě jasnovidec. A na druhou stranu to, že jsou to nějaké airolinky přece nevylučuje, že nesypají. Viz. teorie o jediném dodavateli levného kerosinu...Ale u většiny těch letadel je napsáno o jaký typ se jedná včetně aerolinek, kterým patří, takže nejde o chemtrailsová letadla. Leda že by to bylo v palivu, ale to vážně nevím, jak by bylo technicky proveditelné.
Podle mě velice těžce. Nebyli by schopni kontrolovat, které dny se stříkat bude a které ne... takže tohle asi chemtrails nebudou.

pozn. contrails se podle teplot tvoří od výšek cca 12km nikdy ne níže!
ještě tady článek k věci http://74.125.87.132/translate_c?hl=cs& ... J5a-6_aPTQ
Re: chemtrails atp.
sophia: odkud máš tu fotku letadla? Nikomu na ní jako není nic divnýho? Jak je možný, že jedna strana ocasní plochy je pod kondenzátem? Evidentně si s tím někdo hrál v photoshopu, takže důkaz čehokoli jak čapa.
Ta chemie nemůže být v kerosinu. Co na to dopravní systém paliva? Filtry? Chování a životnost motoru? Co by řekli viry a bakterie, polymery atd. na ty tisícový teploty?
Ta chemie nemůže být v kerosinu. Co na to dopravní systém paliva? Filtry? Chování a životnost motoru? Co by řekli viry a bakterie, polymery atd. na ty tisícový teploty?
Re: chemtrails atp.
já to moc nezkoumal, je to odsud http://www.lktb.info/galerie/prelety.htm
Re: chemtrails atp.
Redaktor iDnes se vysmíval chemtrails, důkazy mu předložila přímo redakční kolegyně a vědci: Britské posádky letadel mají stále větší vážné problémy se zdravím! Probere se Jan Kužník ze své životní naivity?
Vysoká nemocnost
Průzkumu se zúčastnilo 789 členů palubního personálu různých britských aerolinek. Zjistilo se, že každý sedmý zaměstnanec byl v uplynulém roce více než měsíc na nemocenské.
Průměrný věk zkoumané skupiny byl zhruba 40 let, přesto byla u každého 23. zaměstnance diagnostikována rakovina. Podle údajů Výzkumného centra pro rakovinu sice onemocní touto zákeřnou chorobou během života zhruba jeden ze 34 Britů, u věkové kategorie pod 44 let je to však pouze jeden ze 200.
U každého dvacátého zaměstnance ze zkoumané skupiny byl zjištěný chronický únavový syndrom (CFS), toto vleklé a nepříjemné onemocnění přitom v Británii připadá běžně na jednoho obyvatele z 1 000.
Dvacet procent zkoumaných zaměstnanců také trpí depresemi, podle Ústavu pro duševní zdraví se přitom deprese vyskytují mezi 8-12 procenty britské populace.
Průzkum, jehož výsledky zveřejnil deník The Daily Telegraph, rovněž odhalil velké množství potratů, nadprůměrný výskyt onemocnění štítné žlázy, zápalu plic a bronchitidy, vysokého krevního tlaku i syndromu dráždivého střeva.
Nebezpečné jedy
Vědci tvrdí, že abnormální nemocnost palubního personálu způsobují toxické výpary z motoru, které kontaminují vzduch v letecké kabině. Zároveň upozorňují, že to má vážný dopad i na bezpečnost cestujících a zdraví pravidelných pasažérů.
celý článek
Pozn. jm: Někteří jste mi minule psali, že Jan Kužník chtěl svým životním dílem jen dostat téma "chemtrails" na světlo a ve skutečnosti věci pomoci k odhalení. No, myslím, že to opravdu nebyla jeho motivace, to by napsal o hodně jinak.. přesto jak vidíte, skutečně to tak zafungovalo. Takže, díky, Jane!
Jen houšť do nás!
Konec konců, stačí se podívat na tuto slovenskou reklamu na O2
http://www.youtube.com/watch?v=-5rKoYpRA_0
, kterou celou agendu někdo ze zasvěcených "poslal mezi lidi" a odvedl velmi dobrou práci. Máte to tam zcela jasně vysvětlené. Jenže kdo by to dnes pochopil, kdo by té hrůze věřil, že?
zdroj: http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=9400
Vysoká nemocnost
Průzkumu se zúčastnilo 789 členů palubního personálu různých britských aerolinek. Zjistilo se, že každý sedmý zaměstnanec byl v uplynulém roce více než měsíc na nemocenské.
Průměrný věk zkoumané skupiny byl zhruba 40 let, přesto byla u každého 23. zaměstnance diagnostikována rakovina. Podle údajů Výzkumného centra pro rakovinu sice onemocní touto zákeřnou chorobou během života zhruba jeden ze 34 Britů, u věkové kategorie pod 44 let je to však pouze jeden ze 200.
U každého dvacátého zaměstnance ze zkoumané skupiny byl zjištěný chronický únavový syndrom (CFS), toto vleklé a nepříjemné onemocnění přitom v Británii připadá běžně na jednoho obyvatele z 1 000.
Dvacet procent zkoumaných zaměstnanců také trpí depresemi, podle Ústavu pro duševní zdraví se přitom deprese vyskytují mezi 8-12 procenty britské populace.
Průzkum, jehož výsledky zveřejnil deník The Daily Telegraph, rovněž odhalil velké množství potratů, nadprůměrný výskyt onemocnění štítné žlázy, zápalu plic a bronchitidy, vysokého krevního tlaku i syndromu dráždivého střeva.
Nebezpečné jedy
Vědci tvrdí, že abnormální nemocnost palubního personálu způsobují toxické výpary z motoru, které kontaminují vzduch v letecké kabině. Zároveň upozorňují, že to má vážný dopad i na bezpečnost cestujících a zdraví pravidelných pasažérů.
celý článek
Pozn. jm: Někteří jste mi minule psali, že Jan Kužník chtěl svým životním dílem jen dostat téma "chemtrails" na světlo a ve skutečnosti věci pomoci k odhalení. No, myslím, že to opravdu nebyla jeho motivace, to by napsal o hodně jinak.. přesto jak vidíte, skutečně to tak zafungovalo. Takže, díky, Jane!

Konec konců, stačí se podívat na tuto slovenskou reklamu na O2
http://www.youtube.com/watch?v=-5rKoYpRA_0
, kterou celou agendu někdo ze zasvěcených "poslal mezi lidi" a odvedl velmi dobrou práci. Máte to tam zcela jasně vysvětlené. Jenže kdo by to dnes pochopil, kdo by té hrůze věřil, že?
zdroj: http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=9400
Re: chemtrails atp.
Toxické výpary v letadlech ohrožují posádky i cestující, tvrdí vědci
19. srpna 2009
Lidé, kteří často létají letadlem, se nevědomky vystavují vážným zdravotním rizikům. Průzkum mezi piloty a posádkami britských leteckých společností prokázal u těchto zaměstnanců znepokojivý nárůst nemocnosti. Podle vědců je příčinou dlouhodobé vdechování vzduchu kontaminovaného toxickými výpary.foto: Profimedia.cz
Vysoká nemocnost
Průzkumu se zúčastnilo 789 členů palubního personálu různých britských aerolinek. Zjistilo se, že každý sedmý zaměstnanec byl v uplynulém roce více než měsíc na nemocenské.
Průměrný věk zkoumané skupiny byl zhruba 40 let, přesto byla u každého 23. zaměstnance diagnostikována rakovina. Podle údajů Výzkumného centra pro rakovinu sice onemocní touto zákeřnou chorobou během života zhruba jeden ze 34 Britů, u věkové kategorie pod 44 let je to však pouze jeden ze 200.
U každého dvacátého zaměstnance ze zkoumané skupiny byl zjištěný chronický únavový syndrom (CFS), toto vleklé a nepříjemné onemocnění přitom v Británii připadá běžně na jednoho obyvatele z 1 000.
Dvacet procent zkoumaných zaměstnanců také trpí depresemi, podle Ústavu pro duševní zdraví se přitom deprese vyskytují mezi 8-12 procenty britské populace.
Průzkum, jehož výsledky zveřejnil deník The Daily Telegraph a o kterém informoval před pár dny i americký zpravodajský server CNN, rovněž odhalil velké množství potratů, nadprůměrný výskyt onemocnění štítné žlázy, zápalu plic a bronchitidy, vysokého krevního tlaku i syndromu dráždivého střeva.
Nebezpečné jedy
Vědci tvrdí, že abnormální nemocnost palubního personálu způsobují toxické výpary z motoru, které kontaminují vzduch v letecké kabině. Zároveň upozorňují, že to má vážný dopad i na bezpečnost cestujících a zdraví pravidelných pasažérů.
Podle badatelů se jedovaté látky dostávají do letecké kabiny z motoru, konkrétně kompresoru. Odtud se odebírá část vzduchu, která se následně ochlazuje v klimatizačních jednotkách a poté mísí s recirkulovaným vzduchem, procházejícím skrz speciální filtry, zachycujícími viry a bakterie. Tyto filtry však nejsou schopny odstranit plyny ani toxické výpary z motoru. Pak stačí, aby někde nastal nepatrný únik leteckého oleje nebo hydraulické kapaliny, a toxické látky mohou vzduch kontaminovat.
Začíná další vyšetřování
Sue Dale, bývalá letuška, která průzkum ve spolupráci s Asociací stevardů a stevardek britských aerolinií pomáhala organizovat, prohlásila, že výsledky jen prokazují nezbytnost dalšího oficiálního šetření.
Už na počátku tohoto roku přitom tajní vyšetřovatelé hlásili, že na palubách několika letadel objevili abnormální množství toxických látek. Ze 31 vzorků odebraných v kabinách letadel jich 28 obsahovalo velké množství chemikálie Tricresyl phosphate (Trikresyl ester kyseliny fosforečné, TCP). Tato látka se používá hlavně při výrobě plastů, zvyšuje nehořlavost některých materiálů a přidává se i do leteckého oleje. TCP může způsobovat ospalost, dýchací potíže i neurologická onemocnění.
Mackenzie Ross, klinický neuropsycholog z prestižní britské univerzity University College London, odhaduje, že kontaminovaný vzduch v kabině může mít ročně nepříznivý dopad až na 200 tisíc cestujících. The Daily Telegraph monitoroval už loni v únoru stovky případů kontaminovaného vzduchu, nahlášených britskými piloty.
Zprávy o poškození zdraví kontaminovaným vzduchem vedou k nárůstu počtu žalob o odškodné jak ze strany cestujících, tak zaměstnanců aerolinek. Nedávno vzbudil pozornost případ 40leté Terry Wiliamsové, letušky American Airlines, která zažalovala firmu Boeing kvůli onemocnění, způsobené podle ní toxickými výpary.
Mluvčí Úřadu pro civilní letectví informoval, že vyšetřování nadále pokračuje, ale že jasný důkaz, že by vzduch v kabině poškozoval zdraví, prý zatím chybí. Mluvčí největší britské letecké společnosti British Airways uvedl, že aerolinky se budou řídit závěry a doporučením Úřadu pro civilní letectví a Ministerstva dopravy.
Prvním letadlem v moderní letecké historii, který bude pro leteckou kabinu využívat separátní zdroj vzduchu zcela nezávislý na motoru, bude Boeing Dreamliner 787. Jeho uvedení do provozu se však z různých technických důvodů neustále protahuje. Nyní to vypadá, že by měl začít létat v příštím roce.
http://cestovani.idnes.cz/toxicke-vypar ... igsvet_tom
19. srpna 2009
Lidé, kteří často létají letadlem, se nevědomky vystavují vážným zdravotním rizikům. Průzkum mezi piloty a posádkami britských leteckých společností prokázal u těchto zaměstnanců znepokojivý nárůst nemocnosti. Podle vědců je příčinou dlouhodobé vdechování vzduchu kontaminovaného toxickými výpary.foto: Profimedia.cz
Vysoká nemocnost
Průzkumu se zúčastnilo 789 členů palubního personálu různých britských aerolinek. Zjistilo se, že každý sedmý zaměstnanec byl v uplynulém roce více než měsíc na nemocenské.
Průměrný věk zkoumané skupiny byl zhruba 40 let, přesto byla u každého 23. zaměstnance diagnostikována rakovina. Podle údajů Výzkumného centra pro rakovinu sice onemocní touto zákeřnou chorobou během života zhruba jeden ze 34 Britů, u věkové kategorie pod 44 let je to však pouze jeden ze 200.
U každého dvacátého zaměstnance ze zkoumané skupiny byl zjištěný chronický únavový syndrom (CFS), toto vleklé a nepříjemné onemocnění přitom v Británii připadá běžně na jednoho obyvatele z 1 000.
Dvacet procent zkoumaných zaměstnanců také trpí depresemi, podle Ústavu pro duševní zdraví se přitom deprese vyskytují mezi 8-12 procenty britské populace.
Průzkum, jehož výsledky zveřejnil deník The Daily Telegraph a o kterém informoval před pár dny i americký zpravodajský server CNN, rovněž odhalil velké množství potratů, nadprůměrný výskyt onemocnění štítné žlázy, zápalu plic a bronchitidy, vysokého krevního tlaku i syndromu dráždivého střeva.
Nebezpečné jedy
Vědci tvrdí, že abnormální nemocnost palubního personálu způsobují toxické výpary z motoru, které kontaminují vzduch v letecké kabině. Zároveň upozorňují, že to má vážný dopad i na bezpečnost cestujících a zdraví pravidelných pasažérů.
Podle badatelů se jedovaté látky dostávají do letecké kabiny z motoru, konkrétně kompresoru. Odtud se odebírá část vzduchu, která se následně ochlazuje v klimatizačních jednotkách a poté mísí s recirkulovaným vzduchem, procházejícím skrz speciální filtry, zachycujícími viry a bakterie. Tyto filtry však nejsou schopny odstranit plyny ani toxické výpary z motoru. Pak stačí, aby někde nastal nepatrný únik leteckého oleje nebo hydraulické kapaliny, a toxické látky mohou vzduch kontaminovat.
Začíná další vyšetřování
Sue Dale, bývalá letuška, která průzkum ve spolupráci s Asociací stevardů a stevardek britských aerolinií pomáhala organizovat, prohlásila, že výsledky jen prokazují nezbytnost dalšího oficiálního šetření.
Už na počátku tohoto roku přitom tajní vyšetřovatelé hlásili, že na palubách několika letadel objevili abnormální množství toxických látek. Ze 31 vzorků odebraných v kabinách letadel jich 28 obsahovalo velké množství chemikálie Tricresyl phosphate (Trikresyl ester kyseliny fosforečné, TCP). Tato látka se používá hlavně při výrobě plastů, zvyšuje nehořlavost některých materiálů a přidává se i do leteckého oleje. TCP může způsobovat ospalost, dýchací potíže i neurologická onemocnění.
Mackenzie Ross, klinický neuropsycholog z prestižní britské univerzity University College London, odhaduje, že kontaminovaný vzduch v kabině může mít ročně nepříznivý dopad až na 200 tisíc cestujících. The Daily Telegraph monitoroval už loni v únoru stovky případů kontaminovaného vzduchu, nahlášených britskými piloty.
Zprávy o poškození zdraví kontaminovaným vzduchem vedou k nárůstu počtu žalob o odškodné jak ze strany cestujících, tak zaměstnanců aerolinek. Nedávno vzbudil pozornost případ 40leté Terry Wiliamsové, letušky American Airlines, která zažalovala firmu Boeing kvůli onemocnění, způsobené podle ní toxickými výpary.
Mluvčí Úřadu pro civilní letectví informoval, že vyšetřování nadále pokračuje, ale že jasný důkaz, že by vzduch v kabině poškozoval zdraví, prý zatím chybí. Mluvčí největší britské letecké společnosti British Airways uvedl, že aerolinky se budou řídit závěry a doporučením Úřadu pro civilní letectví a Ministerstva dopravy.
Prvním letadlem v moderní letecké historii, který bude pro leteckou kabinu využívat separátní zdroj vzduchu zcela nezávislý na motoru, bude Boeing Dreamliner 787. Jeho uvedení do provozu se však z různých technických důvodů neustále protahuje. Nyní to vypadá, že by měl začít létat v příštím roce.
http://cestovani.idnes.cz/toxicke-vypar ... igsvet_tom
Re: chemtrails atp.
Se spožděním (ale přeci) došla odpověď ohledně chemtrails i od asistenta senátora. Jediným, kdo se k tomuto tématu zatím nevyjádřil tak po tomto zůstává akorát Strana zelených. Cituji vyjádření Úřadu pro civilní letectví zaslané as. sen.:
"Vážený pane XXXXXXX,
Úřad pro civilní letectví, jako orgán zodpovědný mj. za výkon státního dozoru v civilním letectví nepovolil jakékoli vypouštění toxických látek nad územím ČR.
Protože žadatel uvádí, že se nejedná o kondenzační pruhy za dopravními letadly, pak letecké činnosti, tak jak je žadatel popisuje, svým charakterem nejspíše odpovídají provádění leteckých prací v lesním hospodářství a ochraně životního prostředí podle vyhlášky 108/1997 Sb. Tyto činnosti, někdy označované jako vápnění lesů, povoluje v souladu s Hlavou II zákona 49/1997 Sb. Úřad pro civilní letectví. Určení vlastního složení látky, která je letecky aplikována, i lokality, kde je aplikována je však v kompetenci zadavatele zakázky, kterým je typicky Ministerstvo zemědělství.
Pro bližší informace se může žadatel obrátit přímo na náš Úřad.
S pozdravem
xxxxx xxxx
Úřad pro civilní letectví"
Většinou to nechávám bez komentáře,ať si každý udělá obrázek sám, ale tady se neubráním:

"Vážený pane XXXXXXX,
Úřad pro civilní letectví, jako orgán zodpovědný mj. za výkon státního dozoru v civilním letectví nepovolil jakékoli vypouštění toxických látek nad územím ČR.
Protože žadatel uvádí, že se nejedná o kondenzační pruhy za dopravními letadly, pak letecké činnosti, tak jak je žadatel popisuje, svým charakterem nejspíše odpovídají provádění leteckých prací v lesním hospodářství a ochraně životního prostředí podle vyhlášky 108/1997 Sb. Tyto činnosti, někdy označované jako vápnění lesů, povoluje v souladu s Hlavou II zákona 49/1997 Sb. Úřad pro civilní letectví. Určení vlastního složení látky, která je letecky aplikována, i lokality, kde je aplikována je však v kompetenci zadavatele zakázky, kterým je typicky Ministerstvo zemědělství.
Pro bližší informace se může žadatel obrátit přímo na náš Úřad.
S pozdravem
xxxxx xxxx
Úřad pro civilní letectví"
Většinou to nechávám bez komentáře,ať si každý udělá obrázek sám, ale tady se neubráním:




