Chemtrailsy skutečně existují a Vy na OSUDu málo vysvětlujete lidem, jaký je rozdíl mezi chemtrails a contrails, píše další aktivní profesionální pilot
Vážený pane Mašku.
Hodně dlouho jsem se rozmýšlel, jestli mám vůbec napsat tyhle řádky. Téma je velice ožehavé a v mém oboru u kolegů skoro tabu – z pochopitelných důvodů. Vaše internetové stránky sleduji již dlouhou dobu. Zajímám se z profesionálního hlediska o chemtraily. K těmhle stránkám jsem se dostal díky jedné z dcer, která je sleduje pravidelně již hodně let. Zajímá se o mnoho témat, která uvádíte na internetu.
Něco málo o mé osobě.
Žiji dlouhou dobu mimo území ČR. Zaměstnání mám u jedné velké letecké společnosti. Jsem aktivním prvním oficírem neboli CPT. Nalétáno přes 35 000 hodin. Trasy long range – transkontinentální. Více uvádět nebudu.
A nyní, proč píši:
Vážím si práce, kterou odvádíte pro lidi, ať již platící nebo neplatící. Četl jsem některé diskuze pod články týkající se chemtrailů. Je vidět, že lidé naprosto tápou v neznámu a diskutují o záležitostech, o kterých nemají ani ponětí. Škoda že diskutující se neseznámí s daným tématem a teprve potom se k němu vyjadřují.
Tuhle chybu hledejte pane Mašek právě u sebe.
Nevysvětlil jste, nebo nebylo ve článcích, které jste přeložil vysvětleno to nejdůležitější.
A to nejdůležitější je právě teorie o tvoření, nám dříve známých, contrails. Taky jsou někdy nazývány - kondenzačními kolejemi za turbínami letadel. Jaká je tedy teorie a k tomu patřičná praxe.
KONDENZAČNÍ PRUHY jsou známy od dob, kdy začaly létat letadla s turbínovým pohonem. Jsou to „umělé mráčky“ tvořené ze zmrzlých kapiček vody. Při spalování pohonné hmoty (kerosínu jinak taky označován JET A nebo JET B) v turbínách letadel vzniká v podstatě kysličník uhličitý, vodní pára, emise kysličníku dusnatého a taky částečky podobné sazím. Aby mohly být splněny podmínky pro vznik kondenzačních par, je nutné, aby letadlo bylo minimálně ve výšce 8500 metrů a výše. Zde se dělí hustota atmosféry podruhé a nazývá se troposférou. Dále teplota okolního vzduchu musí mít minimální teplotu -35°C až -40°C. V těchto výškách může atmosféra pojmout relativně málo vodních par. Je tedy při minimální vlhkosti vzduchu nasycena. Nedosahuje-li teplota bodu tání, vodní páry zmrznou, popřípadě resublimují, po velice krátké době po opuštění turbíny. Takto vzniklé mráčky z ledu se řadí k cirrovým obláčkům. Contraily se rozpadávají během několika vteřin až několika minut. Záleží na teplotě vzduchu a sytosti vodních par v něm obsažených.
Nikdy nevytvoří mraky nebo viditelnou mlhu.
Mohu potvrdit, že chemtraily skutečně existují. Je to problém současné doby, o kterém se ví, ale nesmíme o nich mluvit. K čemu mají sloužit, o tom se raději zde nebudu zmiňovat. Je již napsáno hodně článků i s důkazy a existuje mnoho filmů o chemtrails.
CHEMTRAILY se vyznačují následující charakteristikou.
Po výstupu z letadla se rozpadávají velice pomalu a to může být až osm hodin. Tvoří nápadné stopy, které se pomalu začínají rozprostírat horizontálně, mají vějířovitý charakter a někdy vytvoří i spady do stran podobající se záclonám. Vytvoří mlhu a postupně podle intenzity chemtrailování, zatáhnou celé modré nebe.
Na svých autech můžete vidět vlákna podobající se pavučinám, která přilnou ke karoserii nebo na skla. I tohle je způsobeno chemtraily.
Pro zájemce zde je (v angličtině) stránka se vzorcem pro výpočet contrailsů.
S pozdravem
(pilot vyjádřil prosbu nezveřejňovat své jméno, má obavu ze ztráty zaměstnání, redakce OSUD.cz tento jeho pocit respektuje)
Již před 2 lety se tématu Chemtrails věnoval i Discovery channel, ale jak vidno, i on se bojí dát slovo těm odborníkům z řad letectví, kteří vědí. Respektive se obává je filmovat anonymně. Malá otitulkovaná ukázka, záznam celého dokumentu najdete ZDE
Chemtrailsy skutečně existují!
Re: Chemtrailsy skutečně existují!
ještě ty odkazy prosím 

Re: Chemtrailsy skutečně existují!
konecne neco:-D
i kdyz zarytej skeptik by i tak rekl ze sis to mohl pred chvili vycucat z prstu:-D
i kdyz zarytej skeptik by i tak rekl ze sis to mohl pred chvili vycucat z prstu:-D
"život je jako jedna velká LAN párty"
by me...

Re: Chemtrailsy skutečně existují!
Chemtrailsy skutečně existují a Vy na OSUDu málo vysvětlujete lidem, jaký je rozdíl mezi chemtrails a contrails, píše další aktivní profesionální pilot
Hodně dlouho jsem se rozmýšlel, jestli mám vůbec napsat tyhle řádky. Téma je velice ožehavé a v mém oboru u kolegů skoro tabu – z pochopitelných důvodů. Vaše internetové stránky sleduji již dlouhou dobu. Zajímám se z profesionálního hlediska o chemtraily. K těmhle stránkám jsem se dostal díky jedné z dcer, která je sleduje pravidelně již hodně let. Zajímá se o mnoho témat, která uvádíte na internetu.
Něco málo o mé osobě.
Žiji dlouhou dobu mimo území ČR. Zaměstnání mám u jedné velké letecké společnosti. Jsem aktivním prvním oficírem neboli CPT. Nalétáno přes 35 000 hodin. Trasy long range – transkontinentální. Více uvádět nebudu.
A nyní, proč píši:
Vážím si práce, kterou odvádíte pro lidi, ať již platící nebo neplatící. Četl jsem některé diskuze pod články týkající se chemtrailů. Je vidět, že lidé naprosto tápou v neznámu a diskutují o záležitostech, o kterých nemají ani ponětí. Škoda že diskutující se neseznámí s daným tématem a teprve potom se k němu vyjadřují.
Tuhle chybu hledejte pane Mašek právě u sebe.
Nevysvětlil jste, nebo nebylo ve článcích, které jste přeložil vysvětleno to nejdůležitější.
A to nejdůležitější je právě teorie o tvoření, nám dříve známých, contrails. Taky jsou někdy nazývány - kondenzačními kolejemi za turbínami letadel. Jaká je tedy teorie a k tomu patřičná praxe.
KONDENZAČNÍ PRUHY jsou známy od dob, kdy začaly létat letadla s turbínovým pohonem. Jsou to „umělé mráčky“ tvořené ze zmrzlých kapiček vody. Při spalování pohonné hmoty (kerosínu jinak taky označován JET A nebo JET B) v turbínách letadel vzniká v podstatě kysličník uhličitý, vodní pára, emise kysličníku dusnatého a taky částečky podobné sazím. Aby mohly být splněny podmínky pro vznik kondenzačních par, je nutné, aby letadlo bylo minimálně ve výšce 8500 metrů a výše. Zde se dělí hustota atmosféry podruhé a nazývá se troposférou. Dále teplota okolního vzduchu musí mít minimální teplotu -35°C až -40°C. V těchto výškách může atmosféra pojmout relativně málo vodních par. Je tedy při minimální vlhkosti vzduchu nasycena. Nedosahuje-li teplota bodu tání, vodní páry zmrznou, popřípadě resublimují, po velice krátké době po opuštění turbíny. Takto vzniklé mráčky z ledu se řadí k cirrovým obláčkům. Contraily se rozpadávají během několika vteřin až několika minut. Záleží na teplotě vzduchu a sytosti vodních par v něm obsažených.
Nikdy nevytvoří mraky nebo viditelnou mlhu.
Mohu potvrdit, že chemtraily skutečně existují. Je to problém současné doby, o kterém se ví, ale nesmíme o nich mluvit. K čemu mají sloužit, o tom se raději zde nebudu zmiňovat. Je již napsáno hodně článků i s důkazy a existuje mnoho filmů o chemtrails.
CHEMTRAILY se vyznačují následující charakteristikou.
Po výstupu z letadla se rozpadávají velice pomalu a to může být až osm hodin. Tvoří nápadné stopy, které se pomalu začínají rozprostírat horizontálně, mají vějířovitý charakter a někdy vytvoří i spady do stran podobající se záclonám. Vytvoří mlhu a postupně podle intenzity chemtrailování, zatáhnou celé modré nebe.
Na svých autech můžete vidět vlákna podobající se pavučinám, která přilnou ke karoserii nebo na skla. I tohle je způsobeno chemtraily.
Pro zájemce zde je (v angličtině) stránka se vzorcem pro výpočet contrailsů.http://www.carnicom.com/model2.htm
S pozdravem
(pilot vyjádřil prosbu nezveřejňovat své jméno, má obavu ze ztráty zaměstnání, redakce OSUD.cz tento jeho pocit respektuje)
Hodně dlouho jsem se rozmýšlel, jestli mám vůbec napsat tyhle řádky. Téma je velice ožehavé a v mém oboru u kolegů skoro tabu – z pochopitelných důvodů. Vaše internetové stránky sleduji již dlouhou dobu. Zajímám se z profesionálního hlediska o chemtraily. K těmhle stránkám jsem se dostal díky jedné z dcer, která je sleduje pravidelně již hodně let. Zajímá se o mnoho témat, která uvádíte na internetu.
Něco málo o mé osobě.
Žiji dlouhou dobu mimo území ČR. Zaměstnání mám u jedné velké letecké společnosti. Jsem aktivním prvním oficírem neboli CPT. Nalétáno přes 35 000 hodin. Trasy long range – transkontinentální. Více uvádět nebudu.
A nyní, proč píši:
Vážím si práce, kterou odvádíte pro lidi, ať již platící nebo neplatící. Četl jsem některé diskuze pod články týkající se chemtrailů. Je vidět, že lidé naprosto tápou v neznámu a diskutují o záležitostech, o kterých nemají ani ponětí. Škoda že diskutující se neseznámí s daným tématem a teprve potom se k němu vyjadřují.
Tuhle chybu hledejte pane Mašek právě u sebe.
Nevysvětlil jste, nebo nebylo ve článcích, které jste přeložil vysvětleno to nejdůležitější.
A to nejdůležitější je právě teorie o tvoření, nám dříve známých, contrails. Taky jsou někdy nazývány - kondenzačními kolejemi za turbínami letadel. Jaká je tedy teorie a k tomu patřičná praxe.
KONDENZAČNÍ PRUHY jsou známy od dob, kdy začaly létat letadla s turbínovým pohonem. Jsou to „umělé mráčky“ tvořené ze zmrzlých kapiček vody. Při spalování pohonné hmoty (kerosínu jinak taky označován JET A nebo JET B) v turbínách letadel vzniká v podstatě kysličník uhličitý, vodní pára, emise kysličníku dusnatého a taky částečky podobné sazím. Aby mohly být splněny podmínky pro vznik kondenzačních par, je nutné, aby letadlo bylo minimálně ve výšce 8500 metrů a výše. Zde se dělí hustota atmosféry podruhé a nazývá se troposférou. Dále teplota okolního vzduchu musí mít minimální teplotu -35°C až -40°C. V těchto výškách může atmosféra pojmout relativně málo vodních par. Je tedy při minimální vlhkosti vzduchu nasycena. Nedosahuje-li teplota bodu tání, vodní páry zmrznou, popřípadě resublimují, po velice krátké době po opuštění turbíny. Takto vzniklé mráčky z ledu se řadí k cirrovým obláčkům. Contraily se rozpadávají během několika vteřin až několika minut. Záleží na teplotě vzduchu a sytosti vodních par v něm obsažených.
Nikdy nevytvoří mraky nebo viditelnou mlhu.
Mohu potvrdit, že chemtraily skutečně existují. Je to problém současné doby, o kterém se ví, ale nesmíme o nich mluvit. K čemu mají sloužit, o tom se raději zde nebudu zmiňovat. Je již napsáno hodně článků i s důkazy a existuje mnoho filmů o chemtrails.
CHEMTRAILY se vyznačují následující charakteristikou.
Po výstupu z letadla se rozpadávají velice pomalu a to může být až osm hodin. Tvoří nápadné stopy, které se pomalu začínají rozprostírat horizontálně, mají vějířovitý charakter a někdy vytvoří i spady do stran podobající se záclonám. Vytvoří mlhu a postupně podle intenzity chemtrailování, zatáhnou celé modré nebe.
Na svých autech můžete vidět vlákna podobající se pavučinám, která přilnou ke karoserii nebo na skla. I tohle je způsobeno chemtraily.
Pro zájemce zde je (v angličtině) stránka se vzorcem pro výpočet contrailsů.http://www.carnicom.com/model2.htm
S pozdravem
(pilot vyjádřil prosbu nezveřejňovat své jméno, má obavu ze ztráty zaměstnání, redakce OSUD.cz tento jeho pocit respektuje)