Otázka na všetkých

Máte otázku nebo odpověď?
Odpovědět
tatooovik
Příspěvky: 18
Registrován: 01 pro 2010 23:48
Bydliště: Dojč 63 okr.Senica Slovakia

Otázka na všetkých

Příspěvek od tatooovik » 12 dub 2011 22:49

Mám 53 rokov som na ID lepia sa na mňa všetky neduhy veku.Kúpil som si na zmiernenie bolestí takzvanú infra podušku do postele ,a na noc si ju zapínam vie sa na nej vyvaľovať aj môj psík a viditelne sa mu to páči.Chcel by som počuť názory orgo odborníkov fanúšikov aké to má ,alebo môže mať vplyvy na orgonity a tiež kryštály, ametysty ,zlatý avanturín,mesačný kameň,turmalín,ktoré si dávam do postele ako liečivé sily prírody.Nebije sa to? Tatooovik Peťo

Mike.Jt
Příspěvky: 1266
Registrován: 11 dub 2010 22:06

Re: Otázka na všetkých

Příspěvek od Mike.Jt » 12 dub 2011 23:43

ta podložka podle mě na 100ˇrobí DOR jako všechno elektro. Myslím že toho ale není takové množství. Navíc jestli ta podložka pomáhá tak proč ne. Jen bych si dal pozor a kabely pokud možno nevedl kolem hlavy. Ty kameny by si s tím mohli poradit. Ale hold každej kámen je originál. Ale myslím že by se nějak ozvaly kdyby jim to vadilo.
Moje orgoše > Zde <                                     - Moderátor fóra -

kolosjackos
Příspěvky: 415
Registrován: 15 říj 2010 06:36

Re: Otázka na všetkých

Příspěvek od kolosjackos » 13 dub 2011 02:00

srdcem ver ze si zdravy a uvidis ze ti bude lip!
dulezite je nepouzivat zapory, bo podvedomi zapor neuzna, takze nemyslet ze NEjsem nemocny ale SEM ZDRAVY. je to velmi dulezite!
pomuze samo aj to kdyz dostanes energie od lidi z fora, kteri te budou brat jako zdravou osobu!
"ty si tvoje hranice, zdvihni se nad ni!" HAFIS

"fantasie je dulezitejsi nez vedomost, protoze vedomost je ohranicena" Albert Einstein
zakon rezonance: v americe byla jedna sekta, ktere clenove pili strychnin aniz by se jim neco stalo, jejich presvedceni bylo omnoho silnejsi, nez nam vnucovana takzvana "fakta" illusu.
cela soucasnostz souvisi s timhle zakonem. srdce=laska je to nejsilnejsi.