CHEMTRAILS ::::::::::✈
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
A že neexistuje dôkaz o chemtrails.. toto by som rozposlal všetkým skeptikom aj s pečiakou amerického patentového úradu.
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
Ako moze byt teraz v meste taka seda hmla? (smog to nie je, tak zaprudeny Martin nie je) ked je teplo, nie je vlhko a nie je rano? a na oblohe same chemtrails, cize ja si to vysvetlujem ako sracky z chemtrailov pri zemi. A ked som smrkal, mal som v tom krv. No parada...
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
Dnes okolo obeda som išiel cez mesto a hádajte čo som videl? 7 chemtrailových pásov!! a vlnené oblaky. Teraz tu máme takú mračnú clonu a pritom na obed bolo bezoblačno.. stredné slovensko.. Dokonca bolo možné sledovať ako sa chemtrailové pásy rozpínali do veľkej šírky.
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
odkial presne si?
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
Aj ja si myslim že to je spad z oblohy.Co sa neudrží ide dolu.V období "leta" keď som si napríklad zabudol na balkóne pohár večer smrdel ako premočený pes keď sa vráti z celodennej prechádzky.Gyrxiur píše:Ako moze byt teraz v meste taka seda hmla? (smog to nie je, tak zaprudeny Martin nie je) ked je teplo, nie je vlhko a nie je rano? a na oblohe same chemtrails, cize ja si to vysvetlujem ako sracky z chemtrailov pri zemi. A ked som smrkal, mal som v tom krv. No parada...
A teraz ked vídem ráno von plazí sa to pri zemi a je cítit taký chemický zápach pripomína mi to nejaký plyn ako freón alebo ničo také.Takže sa tu kúpeme v peknej srande.
Odporúčam nakúpiť plynové masky.
Konečne nejaký slováci sa tu potulujú po fóre To som rád.Ja som tiež zo stredného slovenska.
Takže chlopi neotáľať veží tu je na cárach.A novinka!!!Začínaju natierať aj elektrické vedenie "stĺpy" na bielo-červenú a ako bonus samozrejme "neškodný" wifi panel.To znamená že chcú proste ožarovať všetko.Budeme permanentne ožarovaný z každej strany.Verím tomu že to chcú používať aj ako šmírovací systém alebo na spacifikovanie nežiadúcich osôb.Napriklad silnymi vibráciami.
Mali by sme všetci aktívne riešiť túto situáciu nie len giftovaním.
Začína sa pritvrďoovať.V rádii som počul "náhodou" že vo francúzku sa búria ľudia "odbory atd..v oblasti ropného priemislu tuším" odmietajú pracovať proste štrajk.
Najlepšie na tom je že na nich poslali ozbrojených "robokopov" aby ich prinútili opať vyrábať.
Proste násilie. Je to odporné čo si už vlády a nie elity ale spodina to je ,dovoľujú.
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
No ja sa postupne vybavujem, mam dozimeter, aby som si meral radiaciu a este setrim na EMF meter proti elektromagnetickym poliam. Aj ked priznam sa, mam doma wifinu ;c) Ale slabu, ledva pokryje byt. A plynove masky maju na ebayi dake finske tusim za celkom dobre ceny, tak to potom tiez kupim. Tiez mam doma knihu SAS prirucka prezitia ci ako sa to vola, tak studujem ;c) A sory za smajly, ale mam v sebe vinko ;c)
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
Tak ty sa pripravuješ fakt dôkladne.Takže keď bude najhoršie viem na koho sa mám obrátiť.
Letecká doprava podle MIT ničí životy i bez Chemtrails
Letadla zabijí 8 000 lidí ročně jedem ze spalování benzínu
Mikroskopické částečky unikající z tryskových motorů letadel mohou způsobit zdravotní potíže a smrt lidem na zemi. Alespoň si to myslí vědci z Massachusettského technologického institutu.
Vědci nedávno zveřejnili studii, v níž poukazují na souvislost mezi leteckým provozem a zdravotními problémy některých lidí. Ty však nejsou způsobeny bájnými chemtrails, jak se domnívají příznivci konspiračních teorií, ale obyčejnými spalinami leteckého benzínu.
Naše atmosféra je totiž plná různých chemických látek, které vyrobil člověk včetně emisí ze spalování paliv nebo jsou vedlejšími produkty živých organismů. A letecká doprava se tomto problému podílí.
Blud jménem chemtrails
Letadla nás prý práškují a sterilizují
Pokud se některé z těchto chemikálií spojí v atmosféře, mohou vytvořit malé pevné či tekuté mikročástice, které neměří více než 2,5 mikrometru. Pro srovnání, průměr lidského vlasu je 70 mikrometrů.
I když to není jasné, zda všechny tyto částečky mohou být škodlivé, některé jsou. Nebezpečí pro člověka vzniká v okamžiku, kdy je vdechne a ony se dostanou do plic. Mohou tam uvíznout nebo proniknout do krve.
Podle odhadu Světové zdravotnické organizace (WHO) z roku 2004 způsobuje znečištění vzduchu ročně asi jeden milion úmrtí. Některé epidemiologické studie zase připisují znečištění ovzduší rozvoj kardiovaskulárních a respiračních onemocnění, včetně rakoviny plic.
Nové studie nyní naznačuje, že stroje létající v nadmořské výšce kolem 11 km vypouštějí znečišťující látky, které přispívají k asi 8 000 úmrtí ročně na celém světě. Výsledky výzkumu tento měsíc přinesl časopis Environmental Science and Technology.
Poprvé poskytuje odhad počtu předčasných úmrtí, které lze připsat na vrub emisím z letecké dopravy. Největší vinu na tom mají nést oxidy dusíku (NOx) a oxidy síry (SOx), které letadlo za letu vypouští a které reagují s plyny již v atmosféře obsažených. Tím dochází k tvorbě škodlivých jemných částic.
Regulace i nad 1 km
V současné době stanovují předpisy množství emisí v letecké dopravě do výše 1 km. Doposud se mělo za to, že nad tuto oblast nejsou vytvořené emise ovlivněny turbulentními vlivy, které by je posouvaly k zemi. Tvoří přitom 90 procent všech emisí. Regulována je tak jen ta desetina, kterou letadla vypustí při vzletu a přistání. I zkoušky nových leteckých motorů dávají důraz na simulaci těchto dvou situací.
"Cokoli nad výšku 1 km opravdu není regulováno, a cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, zda to bylo odůvodněné," říká jeden z autorů studie Steven Barrett, asistent na katedře Letectví a kosmonautiky MIT.
Při výzkumu Barrettův tým využil počítačový model, který spojil údaje o leteckých trasách, množství paliva spotřebovaného během letů a o odhadovaném množství emisí z letů. Ty zkombinoval s globálním atmosférickým modelem, který zahrnoval cirkulaci vzduchu v atmosféře v různých částech světa.
Z toho následně určil, kde mohou emise z letecké dopravy způsobit zvýšení hustoty malých částic. Tyto údaje tým vztáhl k hustotě obyvatelstva a míře riziku podobných onemocnění v různých částech světa.
Na základě těchto informací došli výzkumníci například k závěru, že emise vypuštěné nad Evropu a Spojenými státy, kde je provoz nejhustší, mají vliv na kvalitu ovzduší v Indii a Číně.
To znamená, že i když množství paliva spotřebovaného letadly nad Indií a Čínou tvoří pouze desetinu celkové spotřeby. V těchto dvou zemích tedy zemře téměř polovina všech obětí, u nichž lze vystopovat vliv leteckých emisí. Konkrétně to je zhruba 3 500 úmrtí za rok.
Důvody vysokého procenta předčasných úmrtí v Indii a Číně jsou hustota obyvatel a vysoké koncentrace amoniaku v tamní atmosféře. Tento amoniak reaguje s NOx a SOx a vytváří právě ony miniaturní částice, které lidé vdechují na zemi.
Ze studie vyplývá, že by se příslušné orgány měly zamyslet nad tím, zda neregulovat emise i ve vyšších nadmořských výškách.
Je to jen součást většího problému
Steve Lott, mluvčí Mezinárodní letecké asociace, která zastupuje 230 leteckých společností, říká, že letectví je malá část velkého problému. Zvláště, pokud se výsledky srovnají s jinými způsoby dopravy, které také vytvářejí emise. Podle jím citované studie z roku 2007 mají souviset emise z celosvětové nákladní dopravy s 60 000 předčasnými úmrtími ročně.
http://technet.idnes.cz/letadla-zabiji- ... chnika_vse
Mikroskopické částečky unikající z tryskových motorů letadel mohou způsobit zdravotní potíže a smrt lidem na zemi. Alespoň si to myslí vědci z Massachusettského technologického institutu.
Vědci nedávno zveřejnili studii, v níž poukazují na souvislost mezi leteckým provozem a zdravotními problémy některých lidí. Ty však nejsou způsobeny bájnými chemtrails, jak se domnívají příznivci konspiračních teorií, ale obyčejnými spalinami leteckého benzínu.
Naše atmosféra je totiž plná různých chemických látek, které vyrobil člověk včetně emisí ze spalování paliv nebo jsou vedlejšími produkty živých organismů. A letecká doprava se tomto problému podílí.
Blud jménem chemtrails
Letadla nás prý práškují a sterilizují
Pokud se některé z těchto chemikálií spojí v atmosféře, mohou vytvořit malé pevné či tekuté mikročástice, které neměří více než 2,5 mikrometru. Pro srovnání, průměr lidského vlasu je 70 mikrometrů.
I když to není jasné, zda všechny tyto částečky mohou být škodlivé, některé jsou. Nebezpečí pro člověka vzniká v okamžiku, kdy je vdechne a ony se dostanou do plic. Mohou tam uvíznout nebo proniknout do krve.
Podle odhadu Světové zdravotnické organizace (WHO) z roku 2004 způsobuje znečištění vzduchu ročně asi jeden milion úmrtí. Některé epidemiologické studie zase připisují znečištění ovzduší rozvoj kardiovaskulárních a respiračních onemocnění, včetně rakoviny plic.
Nové studie nyní naznačuje, že stroje létající v nadmořské výšce kolem 11 km vypouštějí znečišťující látky, které přispívají k asi 8 000 úmrtí ročně na celém světě. Výsledky výzkumu tento měsíc přinesl časopis Environmental Science and Technology.
Poprvé poskytuje odhad počtu předčasných úmrtí, které lze připsat na vrub emisím z letecké dopravy. Největší vinu na tom mají nést oxidy dusíku (NOx) a oxidy síry (SOx), které letadlo za letu vypouští a které reagují s plyny již v atmosféře obsažených. Tím dochází k tvorbě škodlivých jemných částic.
Regulace i nad 1 km
V současné době stanovují předpisy množství emisí v letecké dopravě do výše 1 km. Doposud se mělo za to, že nad tuto oblast nejsou vytvořené emise ovlivněny turbulentními vlivy, které by je posouvaly k zemi. Tvoří přitom 90 procent všech emisí. Regulována je tak jen ta desetina, kterou letadla vypustí při vzletu a přistání. I zkoušky nových leteckých motorů dávají důraz na simulaci těchto dvou situací.
"Cokoli nad výšku 1 km opravdu není regulováno, a cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, zda to bylo odůvodněné," říká jeden z autorů studie Steven Barrett, asistent na katedře Letectví a kosmonautiky MIT.
Při výzkumu Barrettův tým využil počítačový model, který spojil údaje o leteckých trasách, množství paliva spotřebovaného během letů a o odhadovaném množství emisí z letů. Ty zkombinoval s globálním atmosférickým modelem, který zahrnoval cirkulaci vzduchu v atmosféře v různých částech světa.
Z toho následně určil, kde mohou emise z letecké dopravy způsobit zvýšení hustoty malých částic. Tyto údaje tým vztáhl k hustotě obyvatelstva a míře riziku podobných onemocnění v různých částech světa.
Na základě těchto informací došli výzkumníci například k závěru, že emise vypuštěné nad Evropu a Spojenými státy, kde je provoz nejhustší, mají vliv na kvalitu ovzduší v Indii a Číně.
To znamená, že i když množství paliva spotřebovaného letadly nad Indií a Čínou tvoří pouze desetinu celkové spotřeby. V těchto dvou zemích tedy zemře téměř polovina všech obětí, u nichž lze vystopovat vliv leteckých emisí. Konkrétně to je zhruba 3 500 úmrtí za rok.
Důvody vysokého procenta předčasných úmrtí v Indii a Číně jsou hustota obyvatel a vysoké koncentrace amoniaku v tamní atmosféře. Tento amoniak reaguje s NOx a SOx a vytváří právě ony miniaturní částice, které lidé vdechují na zemi.
Ze studie vyplývá, že by se příslušné orgány měly zamyslet nad tím, zda neregulovat emise i ve vyšších nadmořských výškách.
Je to jen součást většího problému
Steve Lott, mluvčí Mezinárodní letecké asociace, která zastupuje 230 leteckých společností, říká, že letectví je malá část velkého problému. Zvláště, pokud se výsledky srovnají s jinými způsoby dopravy, které také vytvářejí emise. Podle jím citované studie z roku 2007 mají souviset emise z celosvětové nákladní dopravy s 60 000 předčasnými úmrtími ročně.
http://technet.idnes.cz/letadla-zabiji- ... chnika_vse
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
Taky sem an to narazil. A máme to oficiálně. Ted si můžem stěžovat když nad náma moc lítají. Asi zkusim napsat hygieně.
Moje orgoše > Zde < - Moderátor fóra -
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
Na orgonetu v tomhle článku je zajímavý odkaz na kamery CHMU
http://orgo-net.blogspot.com/2010/10/dn ... plzni.html
Když si kliknete na tenhle odkaz a vyberete snímky z 18.10 čas 17.00 - 19.00 tak se vám naskytne krásný západ slunce nad inverzí z Lysé hory
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs ... lysa_hora3
dá se vybrat i mnoho jiných kamer
http://orgo-net.blogspot.com/2010/10/dn ... plzni.html
Když si kliknete na tenhle odkaz a vyberete snímky z 18.10 čas 17.00 - 19.00 tak se vám naskytne krásný západ slunce nad inverzí z Lysé hory
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs ... lysa_hora3
dá se vybrat i mnoho jiných kamer
Nejsme lidské bytosti prožívající duchovní zážitek. Jsme duchovní bytosti prožívající lidský zážitek. Teilhard de Chardin
Samozřejmě, že jsem se mnohokrát zmýlil — patrně vždycky, když jsem cokoli vyslovil.Krišnamurtí
Samozřejmě, že jsem se mnohokrát zmýlil — patrně vždycky, když jsem cokoli vyslovil.Krišnamurtí
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
Nasel jsem fotky na netu a jsou zhruba z roku cca 1944 a jsou porizena v Belgii.
Nejdou pridavat prilohy!
Nejdou pridavat prilohy!
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
nesjou přílohy moc velké? to dej na www.sklad.obrazku.cz nebo někam a pošli odkaz
ale myslím že vím co to bude za fotky předstírající stejné chemtrailsové čáry dodělané ve photoshopu jakože to je contrails
ale myslím že vím co to bude za fotky předstírající stejné chemtrailsové čáry dodělané ve photoshopu jakože to je contrails
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 11 říj 2010 19:01
Re: CHEMTRAILS ::::::::::✈
Další působivý přebal z virtuálního světa herního průmyslu - Cities XL